Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на изпускателен колектор 2.0 Т.С

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на изпускателен колектор 2.0 Т.С

    Каква е послевателноста на сваляне на тоя колектор че гледам ми пречат някои неща .. Значи трябва ли да свалям компресора на климатика ? че има 2 гайки на мн лошо място там .. Ще мога ли да го извърша с обикновен инструмент (гедоре отверки и такива глупости) .. добре ли е да се напръскат с ВД или нещо др болтовете преди да ги почвам ? Ще трябва ли нова гарнитура на 2цевката и колектора след това ?
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

  • #2
    Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
    Каква е послевателноста на сваляне на тоя колектор че гледам ми пречат някои неща .. Значи трябва ли да свалям компресора на климатика ? че има 2 гайки на мн лошо място там .. Ще мога ли да го извърша с обикновен инструмент (гедоре отверки и такива глупости) .. добре ли е да се напръскат с ВД или нещо др болтовете преди да ги почвам ? Ще трябва ли нова гарнитура на 2цевката и колектора след това ?
    Принципно при сваляне на колектор е най хубаво да се понагреят гайките...да няма после скъсани шпилки и т.н.
    Нова гарнитура е за дължителна за да нямаш проблеми..
    За другото незнам не съм разглеждал

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
      Каква е послевателноста на сваляне на тоя колектор че гледам ми пречат някои неща .. Значи трябва ли да свалям компресора на климатика ? че има 2 гайки на мн лошо място там .. Ще мога ли да го извърша с обикновен инструмент (гедоре отверки и такива глупости) .. добре ли е да се напръскат с ВД или нещо др болтовете преди да ги почвам ? Ще трябва ли нова гарнитура на 2цевката и колектора след това ?
      За последователността: Сваляш пистовия ремък,после компресора на климатика(4-ри болта 8мм с 13мм гедор), после конзолата за която се хваща компресора (5 болта 10мм,с 15мм гедор)и вече спокойно си развиваш всичките гайки по колектора!
      П.С гайките на колектора са бронзови (с 12мм гедор) за предпочитане е да използваш качествен инструмент че много лесно се заоблят!!!Ще ти трябва и чупещо рамо!
      Поздрави и успех!
      0892 488 330-Теодор
      Alfa Romeo 145 3.0 24V
      Alfa Romeo 146 TI-Turbo

      Comment


      • #4
        Кратко ясно и точно мерси и на 2мата живи и здрави да сте
        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
        Fiat punto GT in progress ~200hp

        Comment

        Working...
        X